Mijn fotosoestel

Mijn fotosoestel

zaterdag 20 augustus 2011

Rommelmarkt

















7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's mamatje , Je bent goed bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi
    foto 1 keek de man maar vies he
    foto 2 beter zelfde omkadering gebruiken zoals de andere ( wil maar zeggen he … was ook mijn eerste fout )
    foto 4 staat hij al koel
    foto 5 mijn merk zit er niet tussen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja heeft juist "Aperture" ontdekt en is goe bezig, ze trekt zelfs al RAW :))
    en leert al schuiven met de RGB-levels in BW.. ...en gij nu ;))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet nog veel leren hé, en daar ik geen 3x7 meer ben mag het niet te veel in ene keer worden!!
    Zowel de vele tekens op het toestel als "Aperture" is soms chinees voor mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Mario ...
    Zeer goed bezig les aan het geven.

    @Sonja
    idd iedereen moet leren ... zelfs de beste fotograaf leert bij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. BorderFX kan ze ook al :) (om kadertje te trekken rond foto)

    BeantwoordenVerwijderen